Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1 Dec 2013

Kalender Kuda

Assalamualaikum..

Hai semua.. "Kalender Kuda? Haa, apa benda tu?"-ni lah soalan yang aku tanya. Serius bila fikir-fikir balik benda paling asas pun aku tak tahu. Ya Allah, boleh pulak aku tak tau yang selama ni kalender yang biasa kita tengok tu kalender kuda. Serius aku tak tahu! Maklumlah sekarang ni jarang dah pun nampak kalender kuda-kuda camni. (Sejak ada satu customer bagi tu yang aku baru belajar belek-belek benda alah tu).


Owh, sebab banyak kuda eh dalam dia.. Ok, fine. Nampak sangat aku ni bukan pemerhati yang bijak. Kekekeke, Dah nak masuk tahun baru kan.. Hidup aku macamni jugak, kesiann....

3 comments:

  1. Sy suka kalender ni.. boleh dikatakan bnyk info, apa2 senang nk rujuk.. :)

    ReplyDelete
  2. Kalender kuda ni lengkap tau BC...orang suka...OKje biasa biasa je..dah org suka okje pun ikut suka gak hehe

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih