Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

20 Apr 2013

My Precious Iris -Sequel I Love You Stupid!

Assalamualaikum..

My Precious Iris merupakan sequel dari novel I Love You Stupid! Ahha, menanti dengan sabar kerana ianya bakal dilancarkan pada 26 April 2013 ini di PWTC semperna pelancaran Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur. Terbitan Karya Seni.

Penulis Melur Jelita terbaik. Karya-karyanya sangat best! Diharap ianya mendapat sambutan yang sangat hebat sebagaimana yang diterima melalui novel-novel terdahulu Awak Suka Saya Tak? dan I Love You Stupid!

Jom layan video yang diambil dari youtube.. membuai rasa


Rama-rama tu tetap berkepak-kepak dan mengocakkan hati ni. Dan hasilnya rama-rama itulah yang membantu menghasilkan debungan dalam hati ni. Proses pendebungaan yang sangat unik sehingga hati benar-benar terjatuh tanpa dapat ditahan.. Seriously, I Love You Stupid!

~Rindu sangat dekat Iris & abang pedas a.k.a Firman Ebrahim

6 comments:

  1. dah cuba nak berjinak dgn novel, tp mcm jinak2 merpati jer pcl nih..hhaha

    ReplyDelete
  2. novel..js tak brapa tau sgt sbb krg minat novel..hihi

    ReplyDelete
  3. jaa mesti cari gak novel ni nih.mcm best jer!

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih