Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

26 Jul 2018

Suratan Takdir Gersang Kisah Si Curang


Suratan Takdir by Gersang.

Entah pasaipa pun tak tahu la bila berhari hari dok ulang dengar lagu Gersang ni. Lagi -lagi bila dengar ulangan Anugerah MeleTOP Era (AME 2018) beberapa hari lepas. Suka dengar tapi serius tak suka kisah lagu ni. Sebab lagu ni memang sesuai untuk si peng'curang' diluar sana. Hahahaha


Kesukaran melafazkan
Pengucapan perpisahan
kepada yang tercinta
Tapi terpaksa ku lakukan
keranaku tidak mahu
terus berpura-pura

Usahlah aku disalahkan
Terjadinya perpisahan ini
Itu suratan takdir
Tak terlintas dihati ini
Untuk aku jatuh cinta lagi
Tapi takdir yang menentukan

Memang pernah ku berjanji
Kau yang pertama dan terakhir
Tetapi aku memungkiri
Tidak dapat ku terima
Dua cinta di dalam hati
Maafkanlah ku sayang

Dah buat hal,curang pastu konon-konon tak nak berpura-pura. Eleh dah kantoi la tu kan. Pastu pengakhirannya.. sedar diri tak mampu nak bawa dua cinta di dalam hati. Maafkan lah ku sayang.
Okey, sila angkat kaki dengan segera!

Hahaha, serius emosi pulak bila dengar lagu ni dan teringat pulak drama TV3 petang-petang pukul7 tu. Jangan Benci Cintaku tau!

Sekian.
Rockkapak dihati

pss.. boleh cari lagu ni kat youtube tau.

No comments:

Post a comment

Awak memang COMEL!
Terima Kasih