Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1 Jan 2016

Jutawan Duit vs Jutawan Emas

Jutawan Duit vs Jutawan Emas |


Assalamualaikum..

Kalau baca tajuk kat atas tu, agak-agak mana satu pilihan korang?? Semua orang nak jadi jutawan kan. Okeyla, tak yah cerita juta-juta la. Kalau kita dibagi duit pulu-puluh, ratus ribu (senang cerita ribu-riban la) pun kita nak, budak kecik pun mau jugak kalau camtu. Kan, kan..

Jutawan Emas vs Jutawan Duit

Jom tengok perbandingan kat bawah ni. Lagi best, lagi senang paham.
Dengan keadaan ringgit yang semakin lemah ni, jadi korang rasa jutawan mana yang betul-betul hebat sebagai jutawan??? Fikir-fikir kan, selamat beramal ye.


Kalau nak belajar mengenai emas, bagaimana nak bermula menyimpan emas serendah 1gram, boleh je whatsapp saya ye. 0125466547 / 0175040585. Takyah segan, tak yah silu kita sama-sama belajar celik emas ni. 

4 comments:

  1. Mana nak dapat 25kg emas nie ek?

    ReplyDelete
  2. Mana nak dapat 25kg emas nie ek?

    ReplyDelete
  3. Dlm tempoh 5thn ni Kumpul 2kg . insyallah 2020 dah blh jadi jutawan (ramalan 2020 harga rm505/g)

    ReplyDelete
  4. Dua-dua pun nak, asalkan jutawan. Jutawan senyap lagi bagu. Lagi kaya lagi best.

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih