Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

5 Aug 2013

iklan Raya Mamee

Assalamualaikum..

Salam Isnin untuk semua.. tahun ni banyak betul kan iklan raya. Kebanyakannya punya mesej dan meninggalkan kesan dihati. Baguslah kan, iklan begitu la yang kita mahukan.

Mendidik dengan cara begitu kadang-kadang kesannya lebih mendalam.. Iklan Raya Petronas, Maxis, TM, Mamee.. dan ada lagi iklan-iklan raya lain. Tapi hari ni nak share pasal iklan raya mamee yang bila tengok bergenang air mata ku. Sedih, sayu dan teruja sebab ada Zizan dan Nora Danish kot. Hehehe.

Jom layan iklan raya mamee ni..


Walaupun mungkin iklan dia taklah sehebat iklan-iklan Petronas yang sebelumnya tapi kemana kita pergi pun kasih ayah tetap tiada galang gantinya.. lebih-lebih lagi bagi mereka yang punya ayah sahaja kini. Mereka lah ibu merekalah ayah, dan kasih itu sampai ke syurga tentunya...


5 comments:

  1. iklan raya mmg selalu memberi kesan dan nasihat yang baik

    ReplyDelete
  2. iklan-iklan macam ni kalau terus diadakan sebenarnya bagus. tak perlu tunggu raya baru muncul

    ReplyDelete
  3. menjadikan kita lebih menghargai ...

    ReplyDelete
  4. bagus sebenarnya iklan yg ada bentuk pengajaran ni..

    ReplyDelete
  5. wahh..rasanya xprnh pun tgk sblm ni huhu

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih