Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

7 Aug 2013

Gwiyomi Zain Setia Hujung Nyawa Raya

Assalamualaikum..

Selamat Hari Raya untuk semua.. Dah tengok telemovie Setia Hujung Nyawa Raya? Drama yang sebelum ni pernah jadi fenomena beberapa bulan dahulu. Kali ni drama versi raya pulak. Hahahaha, nak gelak kejap dulu.


Comel sungguh drama Setia Hujung Nyawa Raya ni. Kisah Ersalina atau El yang kini sedang berbadan dua. Alahai comelnya.. dan perihal Zain yang asyik berkepit dengan sepupu dia si Maisara lakonan Anzalna. Siapalah yang tak cemburu kan kalau tengok si suami asyik melekat je dengan pempuan lain..

Diakhir cerita Setia Hujung Nyawa Raya tadi ni si Zain buat gwiyomi comel, cute sangat sangat. terkekek kekek aku gelak. sungguh comel giler :)


Terlepas menyaksikan drama menarik ni? Jom ke tonton.com.my okey.. 

3 comments:

  1. nak gelak gak si zain ni buat gwiyomi...poyo pun ada gak...haha

    ReplyDelete
  2. Mmg tak sempat nk tengok pun BC.....
    Selamat Hari Raya maaf zahir batin yeh BC

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih