Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

19 Apr 2013

Gediknya Dia Mengekek Tak Sudah-Sudah

Assalamualaikum..

Terkekek gelak tengok video budak kecik ni. Video anak buah yang gedik sangat. Eeii, geram tau tengok. Hamim Wajdi yang dah pun memasuki 11bulan. Video ni direkod kira-kira 3bulan lepas kalau tak silap.

Jom layan budak kecik ni mengekek..



Memang gedik kan si budak laki Hamim Wajdi ni. Mengekek je tengok. Suka kucing? Fulaweiii, sabar jelah tengok Hamim ni. Maklumlah, aku kan takut sangat dengan kucin'


9 comments:

  1. masa kecik mmg sonok melayan
    apa saja dibuat cam comel sgt :)

    ReplyDelete
  2. ehehe tu tande2 nk dpt baby sndri ler tu...ehehe :)

    ReplyDelete
  3. untung jd budak kecik nie.. semua puji comel ekekekke

    ReplyDelete
  4. layan2 budak kechik memang best!!!

    ReplyDelete
  5. hihi...suka tgk video ni. hepy jer dia dpt tgk kucing tu yer...

    ReplyDelete
  6. amboi amboi amboi suka nye dia....hihi

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih