Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu
Showing posts with label Impianku Seorang Blogger. Show all posts
Showing posts with label Impianku Seorang Blogger. Show all posts

11 Sep 2014

Segmen Ben Ashaari : Impianku Seorang Blogger

Segmen Ben Ashaari : Impianku Seorang Blogger

Assalamualaikum..
Blogger Ben Ashaari buat segmen! Alhamdulillah, masih diberi kesempatan untuk turut serta walaupun dah betul-betul dipenghujung-(Baru balik kerja je). Seronok bila tengok ramainya pengikut setia beliau yang join. Hebat aura abg Ben ni..Like!

Kena cerita sikit tentang latar belakang diri..
Okey, senang cerita Aima orang kampung je anak jati Perak, Kecik sampai besar masih disini. Bergelumang dalam bidang Automotif kereta hampir 10tahun. Baru je berkahwin melepasi 4bulan yang lepas. Alhamdulillah, sedang dikurniakan rezeki mengandung anak sulung 17 minggu. Syukur dikelilingi dengan mereka-mereka yang menyayangi.

Cerita Kelebihan pasal Blog?
Ahha, blog www.babyaimacomel.com ni sebenarnya dah lama menyepi. Dekat 4bulan sejak-sejak sibuk menguruskan projek nikah kahwin sendiri. Ingatkan boleh la kembali aktif, tapi diuji pulak dengan gelombang besar. Mengandung, apa lagi alahan muntah-muntah,loya, mual.. Pakat tak dan la nak tengok blog sendiri. Sehari dua ni baru la ada kekuatan nak kembali menulis. InsyaAllah akan cuba bertahan dan kentalkan diri untuk menulis dan terus menulis di sini. InsyaAllah.
Jadi, agak-agak korang bila baca ni, takde lah nampaknya kelebihan blog ni sejujurnya. Kan...

Impian Sebagai seorang Blogger..
Kalau ditanya tentang impian, harapan dan angan-angan dalam berblog ni,memang sungguh tak tinggi pun. Cukuplah sekadar orang tahu yang blog ni wujud. Kalau mahu yang lebih pun, mungkin belumsampai masanya lagi. Setiap orang rezekinya berbeza-beza. Lagi pulak aima belum cukup usaha nak capai sesuatu yang boleh dibanggakan seperti blogger hebat diluar sana. Semoga sahabat-sahabat blogger yang lain akan terus menyerlah bersinar dan maju jaya.