Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

20 Dec 2016

Rindu Sangat Sangat!

Assalamualaikum..

Allahuakbar! 8 bulan lebih blog ni langsung takde entri. Tuan dia langsung tak log in blogger.com pun sekian lama. Fuhhh, punyalah berhabuk bersawang takyah cerita lah kan. Haha kesiannya dia,
Ada yang rindu Sarah tak?? 

Rindu weiii nak menulis secara normal kat sini. Rindu nak meluah perasaan lagi kat sini. Rindu nak bercerekarama kat sini. Rindu sangat-sangat! Sebab tu malam ni, gigih daku capai dan on lappy, login blogger.com ni.

Ok, siap dah 1 entri. Susah ke susah? Tak, moga-moga tidak lah susah. Mula memasang niat, mulai esok nak terus istiqamah dan konsisten menulis walau kami tau yang takde orang pun yang datang baca kat sini. Hahaha, InsyaAllah esok kita nak cuba ye. Moga Allah permudahkan semua.

Haiii kawan-kawan!

2 comments:

  1. hai hepi blogging...^^

    ReplyDelete
  2. Welcome back.. Hi kak aima!! Ingat kita lg? xD

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih