Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2 Apr 2016

Ulang Tahun GST Yang Pertama

Assalamualaikum..

Semalam 1 April, selama hari ni kita dimomokkan dengan gelaran April Fool kan. Hari untuk memperbodohkan orang. Hahaha, dulu masa budak-budak tipu la kalau tak pernah mengenakan orang dengan April Fool ni. Tapi dah besar ni, dah tau sejarah April Fool tu jadi takde la buat perangai foolish tu lagi kan. Kah!
Tapi sejak-sejak kita berkenalan dengan Incik GST yang lahir setahun yang lalu tu, setiap hari kita rasa macam diperbodohkan. Lorr, awatnye pulak dah ni. Yelah! Asal keluar je banyak benda kena bayar lebih. Semua gara-gara incik GST ni. Aisssh

Dalam tempoh setahun ni entah berapa banyak la yang dah kita sumbang untuk dia eh. Okey, tak mahu fikir. Lagi banyak fikir lagi sakit jiwa!

Jadi, selamat menyambut ulangtahun yang pertama ye incik GST. Semoga... eh eh takyah nak semoga sangatlah!


-Tipu la cakap kalau tak terkesan dengan gst ni. kan...... but life must go on. Nak tak nak tetap kena HADAP & HADAM

No comments:

Post a Comment

Awak memang COMEL!
Terima Kasih