Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

27 Aug 2015

Keberkesanan Krim Herbal Blend Shaklee

Keberkesanan Krim Herbal Blend Shaklee |

Assalamualaikum..

Tempoh hari ada diceritakan yang babyku Nur Sarah Alya memiliki kulit yang agak sensitif. Boleh baca SINI Kalau tak dijaga betul-betul habis naik ruam merah-merah terutama di kawasan leher dan bawah dagu, pipi dan celah-celah pelihat seperti siku, lutut dan belakang telinga. Kerap berpeluh menambahkan lagi derita bagi sikecil ni.

Keberkesanan Krim Herbal Blend Shaklee (pengalaman sendiri)

Alhamdulillah, hasil perkongsian dengan sahabat-sahabat akhirnya dipertemukan dengan Krim Herbal Blend Shaklee ni. Lebih kurang seminggu pakai dah nampak hasil yang sangat memberangsangkan. Ruam tebal kat pipi dan bawah leher makin nipis. Biji-biji merah di pipi Sarah dah makin berkurangan. Kulit yang dulunya kasar nampaknya semakin halus.
Sarah pun nampaknya makin ceria walaupun sesekali tangan dia tak lepas nak menggaru. Mujur mama sempat tangkap tangan dia (mana yang nampak la) sebelum kuku halus dia mencakar tubuh sendiri.
Yang seronoknya Krim Herbal Shaklee ni nampak serasi dengan kulit Sarah. Masih dalam proses pemulihan. Mama harap kulit anak mama ni makin elokla. Cantik dan flawless gitu. Hehehe,

Khabarnya krim ni untuk macam-macam kegunaan. Memang multi purpose sungguh.
Antara kegunaan Krim Herbal Blend Shaklee ialah :

  • Boleh merawat eczema dan menghilangkan parut luka eczema.
  • Mencegah dan merawat ruam panas, kurap susu, ruam lampin dikalangan bayi dan yang berkulit sensitif -macam yang berlaku kat Sarah ni. 
  • Untuk melegakan gigitan serangga contohnya nyamuk semut pun boleh. 
  • Boleh menghilangkan parut, merawat tumit pecah dan luka dan juga kulit melecur 
  • Juga boleh dijadikan losyen harian untuk melembabkan kulit supaya tidak kering dan kasar.
  • Krim urut badan
  • Merawat kulit gatal

Kepada yang ada masalah seperti yang Sarah alami ni boleh lah mencuba Krim Herbal Shaklee ni sebagai kaedah alternatif (selain dari ubat doktor/farmasi) ye. Janji kita berusaha nak baik pulih anak insyaAllah Allah Maha Mendengar dan Mengetahui.

Terima kasih semua atas saranan yang diberikan. Tolong doakan semoga Sarah cepat sembuh ye. Kesian bila baby sekecik ni kena uji camni. Terima kasih jugak untuk Ummi Naurah yang jual krim ni dekat mama Sarah. Semoga bisnes awak bertambah rezeki ye.
Yang area Sitiawan, Manjung, Lumut tu boleh la cod dengan beliau ye.
Ummu Naurah -0133014573
   

4 comments:

Awak memang COMEL!
Terima Kasih