Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

10 Oct 2013

Love You Mr Arrogant Episode 9

Assalamualaikumm..

Love You Mr Arrogant. Episode 9


Hahahaha, asyik nak tergelak je tau tengok Irham dengan Zaara ni. Dahla Zaara mulut macam bertih jagung, ada je benda yang dia nak bersoal jawab dengan Irham. Ada je benda yang dia nak berbalah dengan Irham.Pot pet pot pet je.. Irham pulak tak habis-habis nak mengusik.. Sebijik cam perangai aku rupanya Zaara ni, kekekkeke. Sweet je kan bila Irham bawak Zaara balik kampung untuk berurut.

Jom tonton melalui link berikut ye

Love You Mr. Arrogant Episode 9


Love You Mr. Arrogant - Episode 9 by Fazley Ismail

No comments:

Post a Comment

Awak memang COMEL!
Terima Kasih