Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

1 Sep 2013

Hubungan Istimewa Shila Amzah dan Johan As'ari

Assalamualaikum..

Shila Amzah dan Johan As'ari bercinta? Meskipun banyak gambar dirinya dan pelakon Johan As'ari dimuatnaik secara terbuka kepada umum melalui laman Instagram, namun Shila Amzah terus menafikan mempunyai hubungan istimewa dengan Johan.


Penafian itu dibuat menerusi portal GUA selepas bimbang dan risau dituduh sebagai perampas teman lelaki orang lain.

"Apabila timbul gosip yang kononya saya bercinta dengan Johan As'ari, saya memang bimbang jika ada yang beranggapan saya cuba merampas teman lelaki seseorang. Maklumlah, sebelum ini Johan sudah umumkan dia akan melangsungkan pertunangan dalam tahun ini."

"Gambar yang tersebar di laman-laman sosial dan blog-blog hiburan itu sebenarnya diambil ketika saya menghadiri majlis rumah terbuka yang diadakan Johan As'ari. Kami memang sudah lama berkawan iaitu sejak tahun 2010 lagi."

"Bahkan, emak saya dan emak Johan juga berkawan baik. Tidak ada sebarang hubungan cinta antara saya dan Johan. Saya harap peminat di luar sana tidak salah faham."






Nampak mereka seakan serasi bersama. Sama cantik sama padan. Kan...

SUMBER


"Sebaik manusia adalah orang yang bermanfaat bagi manusia dan seburuk manusia orang yang membahayakan manusia."

7 comments:

  1. semoga ada jodoh antara mereka ...

    ReplyDelete
  2. Dofollow blog nie...
    Yupp bagai pinang dibelah 2 yp x syok aar bakal husband rambut warna kencing tupai n punk...

    ReplyDelete
  3. Pcl suka depa dua2 org nih..entah la macam ok jer..Johan nampak bagus.

    ReplyDelete
  4. suk tgk shila amzah semenjak dia mula bertudung :)

    ReplyDelete
  5. BC...dah berubah kulit yeh..... Suka Kulit ni nampak lagi cantik!

    Kawan je kott... tp kalau bercinta pun apa salahnya ...come gak tu!

    ReplyDelete
  6. klu betul suka sama suka, apalagi, pinang la... jgn jd mcm pakwe lama

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih