Tahniah!! Ustaz Azhar Idrus Kahwin Lagi

Assalamualaikum..


Syukur Alhamdulillah, Tahniah kepada Ustaz Azhar Idrus yang melangsungkan perkahwinan ketiga beliau hari ini. Ustaz Azhar Idrus (UAI) begitu popular di semua peringkat umur juga dikenali sebagai 'Ustaz Youtube' dengan penyampaian dakwah yang cukup kreatif dan bersahaja dan sering mendapat tempat di hati pendengar dan penonton. (Termasuk diriku)

Ni antara gambar di Majlis Perkahwinan Ketiga UAI..  


ohartis-ustaz-azhar-idrus-nikah-lagi-1



Kita doakan yang terbaik untuk beliau dan keluarga besarnya. Moga kebahagian sentiasa mengiringi perjalanan hidup mereka sekeluarga. Juga untuk awak-awak dan diriku juga.. Tahniah sekali lagi UAI.


~tak sangka beliau dah berkahwin lagi =) kahwin tu kan benda baik. Nampaknya musim cuti sekolah=musim kahwin. Yuhuuuu :)


11 comments:

Hanif Idrus said...

Janji dia mampu memberi nafkah zahir dan batin yg saksama...teruskan.....

||aLeaSaRa|| said...

alhamdulillah...smga UAI menunjukkan contoh terbaik kpd semua lelaki cara utk berlaku adil semasa berpoligami.sbb UAI ni jadi idola kpd semua,kan :)

aQu Mad said...

tahniah UAI :)

Sop Nama Saya said...

tahniah :)

nini said...

tapi dia kelakar....

AiSyA LiEzA said...

tahniah utk ustaz.. :) smga terus bhgia n diredhaiNya :)

ima salsuzaima said...

senyum je.. x nak kata apa2.. :p

Blog 3 Dalam 1 said...

ustaz bh tu..power,,,,,, hahahaha

blog 3 dalam 1
http://blog3dalam1.blogspot.com/

Aku Penghibur said...

tahniah ustaz :)

Aku Penghibur said...

tahniah ustaz :)

Hatimi Tahirruddin said...

tahniah kepada ustaz....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
.Blog Edited By SilenceBlogz | Blog Owner BabyAimaComel | Proudly Powered By Blogger.com