Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

10 Mar 2013

Segmen Bloglist 24 Jam Oleh Akupenghibur.com



Assalamualaikum..

Sebelum berakhir hujung minggu ni, Aima nak join segmen je.. Tadi singgah blog adik Nurul Aini dan tengok beliau join segmen. Jadi, nak join jugaklah. Kali ni segmen dari blog akupenghibur.com  (thanks adik aini) =)

mohon klik je banner ni untuk join okey

Segmen yang sangat mudah untuk disertai. Segmen ni akan berakhir pada jam 10pagi esok hari okey. Mohon klik je banner atas tu untuk syarat-syarat penyertaan.
Jom ler apa lagi  mari kita meriahkan suasana.. Mana tahu anda bertuah.  Terima kasih,


17 comments:

  1. As'salam, lama dah tak join segmen2 tu semua. :)

    ReplyDelete
  2. Hehe..selamat bersegmen kak. ^_^

    ReplyDelete
  3. selamat bersegmen kak , hehe

    ReplyDelete
  4. Sakah satu lagu kegemaran masa karaoke..kikikiki.
    Good luck baby

    ReplyDelete
  5. dtg dari segmen yg sama...hehe selamat bersegmen ye awak...

    ReplyDelete
  6. selamat bersegmen, yg mudah itu lg senang...yes!

    ReplyDelete
  7. all the best!!! semoga berjaya nanti.....

    ReplyDelete
  8. slmt bersegmen yer

    ReplyDelete
  9. http://mawardiyunus.blogspot.com/ tahniah ye.. :)

    ReplyDelete
  10. dari segmen yang sama . :)

    http://www.cikfie.com/2013/03/segmen-bloglist-24-jam-oleh.html

    ReplyDelete
  11. tahniah sebab menang segmen ni... ^_^

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih