Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

27 Feb 2013

Silence Day of The Wednesday | Si Gemuk Yang Pemalas

Assalamualaikum..




Sigemuk yang baru berusia kurang sebulan tapi sangat gemuk bulat dan pemalas.
Kerjanya tidur je

23 comments:

  1. alolo~ tomeinye..farisha penah bela baby rabbit ni tapi susah la..byk sgt jgkitan

    ReplyDelete
  2. COMELLNYAA!!
    amal ada gak lah bela rabbit tapi bila dah pindah, g bagi org..tapi boleh tahan gemok lah sebab tuan baru tu bg mkn nasi..haha

    ReplyDelete
  3. arnab2 belaan mak dh habis...ok la, saya pon x suka makan ^_^

    ReplyDelete
  4. comelnya si gemuk ni...hehe

    ReplyDelete
  5. wah putih bersih..
    anak sop mesti suka nih.. huhuh

    ReplyDelete
  6. jemput join segmen kami... boleh cerita tentang haiwan.. ^^
    http://sherlyanna-angiela.blogspot.com/2013/02/segments-my-cute-pets-by-affy-and.html

    ReplyDelete
  7. sungguh sunyi...hari ini...mau kluar la makan angin malam nanti hehe

    - Admins Blog 3 Dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Assalam, comelnya...dulu pun ada seekor tapi mati dah... mcm nak peluk2 ssaja... hehehe

    ReplyDelete
  9. Tuan punya arnab kasi makan cukup..hehehehehe

    ReplyDelete
  10. kene suruh dia exercise lebih sikit ni...tgk muka dia tu pun mcm nak tido je....

    ReplyDelete
  11. mata pun malas nak bukak...so comel....

    ReplyDelete
  12. dia mls sebab berat kot hahaaaa ^_^

    ReplyDelete
  13. usia baru sebulan? wahh mmg betul2 nampak gemuk la dia! padnai baby jaga yer.

    ReplyDelete
  14. amboi comelnya :) nak semelih boleh ?

    ReplyDelete
  15. chomelll n gebuuu laa rabbit tu.. :D

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih