Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

8 Feb 2013

Rahsia Hati Tak Siapa Yang Tahu

Assalamualaikum..

Jumaat kembali menjengah.. tenangkah aku menghadapi setiaap saat yang berlalu. tanpa aku sedari aku menangis merintih sendiri. Sakit bila kita terpaksa mengakui yang diri tak mampu beraksi dengan baik...

Salam buat sahabat semua. Mengharapkan anda semua adalah mimpi terindah ku walaupun hakikatnya amat payah. Kita tidak saling mengenali, tapi kita saling perlu memerlukan di alam maya ni.. Andalah sahabat andalah teman..

"Belajar menerima walaupun payah. Ubat tentulah pahit untuk ditelan tapi yang perit itulah pengubatnya.. Jalan yang lurus tak semestinya indah. Jalan berliku tak semestinya derita..Owh bertuahnya diri bila mana hati terus ikhlas menghadapi..

Senyumlah senyumlah senyumlah.. moga ada sinar hari esok..


~Seindah Derita

19 comments:

  1. ada ALLAH :) salam jumaat baby aima

    ReplyDelete
  2. sabar ye. semoga segalanya dipermudahkan. semoga tabah hadapi dugaan :)

    ReplyDelete
  3. in sha Allah.. setiap kepahitan yg dihadapi skrg.. akn ada kemanisan di pengakhirannya.. =))

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum... meamng kehidupan kita mcm nie... itu menunjukkan Allah sayang dekat kita... ^_^

    ReplyDelete
  5. tabahlah jalani dugaan hidup dan janganlah putus asa..setiap yg terjadi ada hikmahnya

    ReplyDelete
  6. dugaan dalam hidup terkadang mematangkan kita !

    ReplyDelete
  7. jalan yg lurus semesti indah kak .
    di hiasi plak dgn ujian dan nikmat allah , smua nya indah ! :) .

    ReplyDelete
  8. kalau sesama manusia tentu rahsia tu susah nak tahu.. tapi dengan Allah rahsia tu kalau kita tak beritahu pun Allah tetap tahu.. :) hidup tanpa dugaan tak ada manisnya. Be strong Baby yang comel nie.. We love u :)

    ReplyDelete
  9. salam jumaat aima . walau apa pun yang terjadi , teruskan senyummm . kadang kadang senyum tuu ubat ;)

    ReplyDelete
  10. hmmm....no komen....apa yg sy boleh cakap rezeki itu tetap ada...DIA yg bagi....kita pon bukannya robot nak prestasi baik sokmo...adatlah...messi pon kdg2 tak perform...

    ReplyDelete
  11. hanya bersabar dan tabah menempuhi liku2 kehidupan

    ReplyDelete
  12. tak tahu nak cakap apa... cuma berharap yang baby terus kuat menghadapi dugaan...
    senyumlah walaupun pahit..

    ReplyDelete
  13. jangan sedih2 lg ye baby..ct lau sedih sgt, istigfar je bnyk2...biasa lah tu mnusia msti ade dugaannya :)

    ReplyDelete
  14. Ala baby comei tengah berduka pada hari jumaat yang lalu ye.. so hari ni dah ok kan.. begitulah, masalah datang dan pergi... :)

    ReplyDelete
  15. insyaallah disebalik duka pasti ada twa

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih