Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

2 Aug 2012

Aku Si Kidal - Otak kau Terbalik ke?

Assalamualaikum..

Hai, apa khabar semua petang-petang Khamis ni?? ;)
Harap semuanya baik-baik je.. 

"Otak kau terbalik ke??"
 owh my... sampai hati kau bertanya kepada si kidal tu begitu.. kau ape hal tanya orang camtu? Tuhan tu dah jadikan sebaik-baik makhluk kau boleh pulak tanya si kidal tu begitu.. 
Kisahnya bermula hanya kerana si kidal ni menulis secara terbalik.. percaya tak korang orang kidal ni ada keistimewaan menulis bermacam-macam cara. atas, bawah tergolek terlentang pun boleh.. Right??





kesian si kidal tau, sebab dia mampu menulis secara pusingan 360darjah, mereka mengatakan si kidal mempunyai otak yang terbalik.. Ya Allah, kau lindungilah si kidal yang sedang membaca & mereka-mereka kidal yang lain..
kisah sebelumnya : aku si kidal

Sekian untuk hari ni.. aku sangat sedih mendengarnya..

20 comments:

  1. ehhh org kidal unik la and ade juga yg kte org kidal pndai memasak.. so takmo sedih2 kay

    ReplyDelete
  2. eh boleh erk macamtu, tak penah tau plak

    tp itulah keistimeaan yang tak dapat dari bukan kidal kot

    ReplyDelete
  3. ida pon kidal jugak...dulu org pelik tgk cara ida tulis tp lama2 dorg makin paham dan x kesah...setuju yg org kidal neh spesel + kretif orgnyer :)

    ReplyDelete
  4. chill. biar lah org nak kata apa. kita kena bangga sbb golongan kidal tak byk.

    Ety bangga bagi tau semua org Ety kidal.

    Mungkin cara menulis Ety tak 360 pegang pen macam sesetengah kawan Ety yg lefthanded, tpi buku Ety mesti akan senget habis2an bila Ety menulis.

    walaupun macam tu, Ety tetap bangga :)

    ReplyDelete
  5. KA tabik spring kat orng kidal ni!

    ReplyDelete
  6. perghh. Org kidal di sini terasa aihh.. -,-''

    ReplyDelete
  7. Org kidal nie pt0t bangga la dgn kelebihan yg ada... Apa2 pun bersyukur dengan apa yang telah diberikan olehNya... Smile always babycomel.. ^^

    ReplyDelete
  8. hahaha..kita kidal gak...xde hal pun..biarla apa org nak kata ;)

    ReplyDelete
  9. sweety pun kidal la.. xyah emo sangat..kite ne spesel tau x.. lgi spesel dri yg biasa2 tuh..

    ReplyDelete
  10. org kidal lah paling unik.. takda terbalik2 otah meyh..

    ReplyDelete
  11. org yang kidal ni,
    istimewa tau..~
    sebabnya,
    tak banyak org yang kidal..
    hanya yg kidal je yang merasai bgmn rasanya kidal..
    mmg istimewa..=)

    ReplyDelete
  12. bestnye jadi orang kidal..
    sbb dye unik..

    ReplyDelete
  13. member korn pon tulis smpi terbalik buku nya... masalah apabila die kena tulis kat whiteboard... hahha... xkan nak terbalikkan wwhiteboard tu pulak

    ReplyDelete
  14. Assalam, aku banyak juga kawan yg menulis guna tangan kidal ne... apa yg pasti mereka nie bijak dan sangat pandai melukis... pernah gak tengok org yg menulis 360 darjah nie, memang pelik jugalah... (^_^)

    ReplyDelete
  15. org yg kidal selalunya lebih cerdik kerana mereka selalu guna kedua-dua hemisfera otak...

    p/s : kidal ke?

    ReplyDelete
  16. otak kami tak terbalik. tapi hebat ! :P haha

    ReplyDelete
  17. sape kidal i always be your side... Im kidal too...

    ReplyDelete
  18. Dulu 360' tp skrg 180 heheheh... Dulu mkn dgn sudu kidal... Sekarang dah kanan... Eheheh

    ReplyDelete

Awak memang COMEL!
Terima Kasih